Hürriyet Gündem

9 Aralık 2011 Cuma

Fenerbahçe ve Beşiktaş'a ağır ceza istemi

16. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından kabul edilen şike iddianamesinde şikeyaptıkları öne sürülen Fenerbahçe veBeşiktaş kulüplerinin bu sayede yüklü miktarda gelir elde ettikleri gerekçesiyle cezalarının alt sınırdan uzaklaşılarak verilmesi talep edildi.

22 Mayıs 2011 günü oynananSivasspor-Fenerbahçe maçı neticesindeFenerbahçe futbol takımının Süper Ligde şampiyonluğu elde ettiği ve 11 Mayıs 2011'de oynanan Beşiktaş-İstanbul Büyükşehir Belediyespor final maçından sonra Beşiktaş Spor Kulübünün Türkiye Kupası'nı kazandığı belirtilen iddianamede, yapılan şikeeylemleri sonucunda bu kulüplerin Avrupa kupalarına direkt katılmaya hak kazanmaları, maçlar sonunda yüklü miktarda gelir elde etmeleri ve diğer kulüpler aleyhine oluşan zarar da dikkate alınarak, anılan maçlardaki eyleme iştirak ettikleri belirlenen şüphelilere yönelik ceza tertibi sırasında alt sınırdan uzaklaşılarak karar verilmesi talep edildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder